I bought parts of a dead person. "The French Mistake" Supernatural

[SET OF GIFS] The French Mistake Yup this is an actual quote from the show.

#supernatural

The whistle makes me thier god xD

[gifset] Castiel: Angel of the Lord, tablet breaker. #SPN #Castiel

[gifset] Castiel: Angel of the Lord, tablet breaker. is the reason why they can't have nice things.

Tell me we're dead and I'll love you even more

I honestly could not stand the Ghostfacers! Only episodes that I liked with them in it was the first (Hell House, Season and last one (Thinman, Season they appeared in lol

Heat of the moment

Supernatural' best transition ever: Do these tacos taste funny to you?

Lol

Of course, Cas watches after his soulmate

Unless it’s really really not. | 23 Literal Gospels From The Mouth Of The Actual Angel Castiel | I am so excited for season four. Only a season and a half to go before Cas!! <3

23 Literal Gospels From The Mouth Of The Actual Angel Castiel

LOL all I can think of is in night at the museum teddy was "reading" the tablet and was listing the things he saw << SassyCas needs to be a thing >>

[GIFSET] Jensen interview. He was a cheerleader, why do you think Dean always jumps fences with ease

He was a cheerleader, why do you think Dean always jumps fences with ease and he can run faster than every one can in set

Bugs wasn't THAT bad. Wasn't good, but.... <---- I honestly just hated the sheer amount of bugs involved

Bugs wasn't THAT bad. <---- I honestly just hated the sheer amount of bugs involved

Dean is about as straight as cooked spaghetti.----THAT COMMENT OMG

18 Funny TV and Movie Screencaps

Another reason to love Cas!

Cas, forever the optimistic one.

Supernatural.

I feel sick, I'm gonna be sick. - 'The French Mistake'

[gifset] Jensen and Misha on pranking him. pretty much do the same thing, only its more like scaring the person or just doing dumb stuff.

Everything's funnier in Enochian #Supernatural

I think it's funny. I mean it's accusing that you made a goat gave you head. Not that beastiality is funny or anything

meanwhile Misha Collins at the SPN Conventions LOL oohh Misha you're so adorkable ^_^ <3 #Supernatural

Found on

Misha has a very good point. which kind of scares me.<<< Said men might want to watch the show first though, I'm willing to bet most of us can smell bullshit from a mile away

He's just like "oh Chuck not this shit again."

Leonard's mom sees right through you two.

Pinterest
Search