Explore Boku No Pico, Otaku Problems, and more!

Soz I had to pin this !!!!!!! And no you can't scroll down MWAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAhhahahahahahhahah

Oh boy, can't wait to show my future kids Death Note, Attack on Titan, and Boku no Pico! You know, for kids! >> Boku no pico is definitely for children.

Anime!!!

I would watch Spongebob, Adventure time if they were in anime form and had a plot

The Motives of a Protagonist by cupcakeninja11 on Deviant art. Lol kaneki is special

Kaneki really?

The Motives of a Protagonist by on DeviantArt In order FMA Attack on Titan Tokyo Ghoul<< poor kaneki XD

Anime, more important than actual human life!

Well besides manga artists and anime creators xD

Anime Haters Gonna Pay

Anime Haters Gonna Pay hahahaha i sure that justin bieber song 😂😂😂

This whole thing is awesome. XD I received your invitation young avatar. <<<< I love the ".....Loki....." one xD

This whole thing is awesome. XD I received your invitation young avatar." one xD<<<<<<Loki tho!

Once this girl in resulted my friend. I walked up to her and said "watch it. Honestly I don't care what you think, but this is my friend. So zip it."

Basic Rule In Anime? Basic rule in LIFE. Don't piss off the calm/chill/quiet/happy people because those are the scariest MoFos when they get REALLY angry.

Ouran High School Host Club, Hikaru and Kaoru o.o  ;-;

Hikaru and Kaoru. that is quote interesting. I do wonder if that myth helped to form the twins characters.omg thats sad!

Okay, so if I want to be the main character in an anime, I have to dye my hair and abnormal color, "rebel" , dress differently, & sit in the second to last seat near the window....GOT IT!

I have no idea XD. All the characters have bright colored hair.

I'm Never going to say that to my teacher because Freddy would kill me =_=

My English teacher last year let me write an essay on being an otaku. She watches anime too and even though I'll never have her as a teacher again we still talk.

Boruto is really overpowered considering he's not even a genin ❤️❤️❤️ #Episode31

Well Boruto has the Will of Fire now 👍🏻👍🏻👍🏻

Sometimes it's hard to explain manga.

Naked Cannibals

Attack on Titan: Naked Cannibals.

lol how i would handle that situation

Fandom talk Team Edward Elric all the way!

HAHAHAHA HETALIA oh gosh Hetalia is so funny especially when you get all of the historical references

HAHAHAHA HETALIA oh gosh Hetalia is so funny especially when you get all of the historical references<<I don't watch Hetalia yet but I find this very funny

Manga ART Chibi

Anime Cutouts - good idea for a teen program. Draw your anime figure and take pics of them at the library.

Haha Sasuke misses the times when Sakura would run and hug him ❤️❤️❤️Sarada comes first now

Sasuke, Sarada and Sakura // Naruto

Pinterest
Search